Sila klik ye...thanks

Thursday, March 18, 2010

Aku x berniat nak tinggalkannya...

Aku ingatkan harini hari Jumaat....nape camtu?

Bangun pagi agak x bersemangat.....en.Uddin 'menyanyi' kat telinga aku pun wat pekak je...ntah la sejak kebelakangan ni aku rasa letih melampau2 sangat....sampaikan kitorang selalu mengabaikan riadah keseronokan bersama (statement agak berani di situ)...

Balik umah mandi, makan, tengok tv....kalau tak aku, en.Uddin la tengok tv sampai telelap...tapi kitorang ni kan sayang menyanyangi so kalau salah sorang tertido mesti la ada yang kejutkan suruh tido dalam bilik...entry ntah apa la nih...aku nak cerita lain sebenarnya...

(Dengan rasa sebak)....sebenarnya bekal nasi goreng aku tertinggal kat umah...tadi aku call myB, tapi dia macam xnak antar...dia suruh beli lunch kat kedai yang jauhnya 25minit pegi balik dengan panas yang hazab tu kan...so aku pun redha je lah...walaupun sebenarnya masih teringat2 nasi goreng tu...

Kul 1.30, elok aku dah tapau nasi campur, nasi separuh....en.Uddin call aku...dia nak antar bekal yang tertinggal tu katanya...so nak wat camane...aku pun dah makan...bruppp...alhamdulillah...

4 comments:

Intan and The Boys said...

alololo..ciannye dia.

ehem. statement berani mati namanya tu. hahaha.
yang, tak buat aktiviti camne nak ada anak. harus usaha lakukan 3 kali seminggu ok!

caiyok!!!

~BEE~ said...

tu la...seminggu sekali pun susah...bz n penat sangat...kalau 3 kali seminggu agaknye kene mc la seminggu...tidur x bagun2...haha...ni komen nak mati nih...

KAK RAINBOW said...

SALAM KENAL

soffya cik bulan said...

dropping here...