Sila klik ye...thanks

Thursday, June 4, 2009

Musim sudah kembali....

Bukan musim buah ye....bukan jugak musim ujan sebab KL sekarang panas memanjang cuma hujan kejap2 d beberapa tempat..(feeling2 pelapor kaji cuaca)...

Seperti sudah menjadi lumrah...bila tiba musim cuti sekolah, maka tibalah jugak musim kenduri kendara...terutama kenduri kawen...minggu lepas aku terima surat yang dialamatkan ke office aku...sangat terkejut tapi macam dapat agak envelop kad kawen...rupanya kawan lama aku akan melangsungkan perkahwinan ahad ni...apa lagi aku pun terus la bagitau en.Uddin...

Kawan aku ni dulu sekolah di Sandakan tapi lepas tu pindah Kerteh ikut bapa. Lepas tu masa zaman kolej terjumpa lagi...lepas tu dh xde dah...lost contact lagipun dia senior aku kalau x silap 2 tahun tua dari aku..huhu...tua katanya, macam la kau ni muda lagi...

Hadiah belum beli ni...selain xtau nak beli hadiah apa, aku tengah mengalami musim kekeringan...nasib la pengubat duka ku sudah ada...iya...Pay Day ini hari...mak suka noks...

Ok la dah ngantuk...huh..tetiba ngantuk...


ZzZzZ

1 comment:

WNA said...

musim buah jugak kak bee,durian,maggis,rmbtn :D