Sila klik ye...thanks

Tuesday, April 28, 2009

Saya Suka Pegi Pasar Malam...

Jumaat lepas aku pegi pasar malam.....walaupun kadang terpaksa bersesak2 dengan orang ramai ...aku gagahkan jugak langkah kaki demi mencari makanan favourite...cheh...masa aku rajin masak suatu ketika dulu, aku suka beli barang2 basah kat pasar malam, sebab murah & variety ....macam2 ada...

Sekarang ni kalau pegi pasar malam bukan sebab nak cari barang basah tapi nak beli makanan dah siap masak...hehe...nampak x perbezaannya? apakah maknanya?

Hasil belian d pasar malam...


penyapu habuk yang kecik (cute)



mihun sup (evergreen)



kuih gandus yang kurang sedap tapi abis dimakan



jagung bakar (always love)

& air kedondong asam boi...sangattttt sedap.....owh...teringat2 rasanya....slurppp...tapi x sempat nak snap sebab dah abis....dahaga & sebab sedappp....



*Rindu pulak nak pegi pasar malam Tanjung Karang yang banyak kuih muih sedap...

2 comments:

MOLY said...

bila baca kedondong asam boi, teringat william punya kedondong asam boi. sangat marvelous !! :D

WeBViDeOKLiP said...

lapar2
heheheh