Sila klik ye...thanks

Tuesday, February 10, 2009

Rushed Sunday

Ahad tu aku bangun awal gak...macam biasa kalau terjaga,x dapat tido balik...heih...cuti2 camni la aku nak qada tido...menjelang tengahari, en.Uddin msg ajak lunch kat Kinrara... aku on je la....no pic attached...lately en.Uddin x suka snappy2...ntah nape ntah...x paham aku...

Dah janji nak gi jumpa kawan bapak aku kat Selayang...tapiii...kan Thaipusam, sah2 la jalan jammed...so kitorang janji jumpa kat PWTC je...sekarang aku dibagi hak penjagaan terhadap keta en.Uddin sebab road tax aku next week baru siap (kes lambat renew & sepatutnya buat kat Shah Alam untuk mempercepatkan proses). Keta en.Uddin ni manual, so aku macam terkial2 skit la kalau bawak keta manual ni...actually parents aku pun pakai manual, tapi maybe sebab aku dah lama sangat x drive manual, makanya keta itu terturun dari bukit (out of parking lot)...sangat scary ok...nasib baik x kena keta Honda City jiran aku...aku call en.Uddin & marah2 (so sorry b, I'm not purposely did it)...

I'm so lucky en.Uddin has a very high patient...never scolded me (very important thing for me)....Sampai PWTC dah kul 5 kot sekalinye second cousin aku pun ade skali...dah bertahun gak la aku x jumpa...bapak aku dengan bapak dia adalah cousin yang sangat rapat sejak kecil...kitorang ni x rapat x sesuai...dia lelaki aku pompuan...umur sebaya aku...& some more dia kini dah berkahwin & beranak 2...motip? tiada unsur jealous...aku ada en.Uddin...

Dah sampai kemana ntah cerita aku nih...actually kat PWTC ada expo usahawan so, lepas jumpa kejap tu aku dgn en.Uddin pegiexpo tu...x best pun sebab dah nak tutup last day (Sunday)...

Balik tu aku cakap kat en.Uddin nak beli telekung & sejadah baru, kalau baju kita bleh selalu beli, apa salahnya beli telekung baru kan? lagipun untuk dipakai hari2...so he accompanied me...aku ni dah nangis siang tadi sebab keta tu hampir2 melanggar keta orang lain, of course dia sanggup temankan aku...dengan x disangka2 aku jumpa baju special itu...special katanya...ha dah ler...all in 1...dah dapat semua tu...aku lapar lagi...so tepaksa la makan lagi...hehe...

En.Uddin pujuk2 aku pakai keta dia...cakap nanti dah lama2 dah biasa...lama2? dah 2 hari u all...masih gak x smooth aku drive...tapi in case apa2 kan so aku gigih la drive keta dia balik...Sampai umah dah kul 11pm camtu....aku ngantuk & letih...ZzZzZ...

No comments: