Sila klik ye...thanks

Wednesday, October 22, 2008

Ponteng Sekolah? napakah?

Kota Kinabalu-Rabu-terdapat 2 orang pelajar sekolah yang sedang ponteng dikesan pagi ini...Seorang daripadanya Form4 manakala sorang lagi Form1...sila baca entry ini untuk mengetahui kejadian selanjutnya...



Soleha & Iqa..dulu masa diorang 1 skolah ramai yang x pecaya diorang adik bradik..Sleha ni putih,masa kecik muka dia macam anak cina shantung...betul x tipu... Iqa lak agak gelap skit...masa kecik selalu kene sakat dengan Apiz, Latifah Omar@kumbang berteduh sebab dia ada tahi lalat yang besarrr bawah dagu...ayat yang sangat fofular "ha? kamu adik bradik ke? betul ke?"...apa2 pun diorang berdua ni memang adik beradik kandung aku...

Budak2 ni ponteng sekolah hari ini & esok..diorang memfollow parents aku ke Kota Kinabalu untuk menghadiri konvo adik aku...Matul...blom boleh cakap congrats sebab konvo sok pagi...hehe..


Matul wat muka camni sebab nak control segan ada bakal pak mertua kat umah ni...(pic diambil time kitorang g open house)...Congatulations Matul! Semoga jadi engineer yang kuat semangat walaupun badan x kuat...huhu

Mak pak aku ambil cuti, kalau diorang x datang time konvo Matul sure dia nangis...dia kan cepat sangat nangis kalau bab2 camnih...aku gak yang cool..huhu..

No comments: