Sila klik ye...thanks

Friday, October 24, 2008

Macam pernah ku lihat tapi di mana ya?

Tadi lepas balik keja aku & Fiza g antar Leona ke LCCT dengan bf terchentanya...diorang nak balik kg Leona kat sabah...aku just drop by saja sebab masa tu dah leawat, sure lepas check-in diorang terus bording...time balik memasing meluahkan rasa lapar...

"Dalam keadaan yang sejuk2 & ujan2 camni memang best kalau pekena bihun sup kannn...",fikir ku sendiri...Aku tanya Fiza kalau dia berminat dengan menu yang sedang berlegar di pala hotak aku time tu...Fiza hampir nak menjerit lak..."nakkk! saya suka bihun sup"...bagus betul ko nih..so aku terus je la membelokkan keta aku ke restoran Ani Sup Utara...

ketika aku sedang menikmati kelazatan bihun sup itu...tetiba ada sekeluarga lalu di hadapan ku...di mana terdapat sepasang suami isteri & seorang anak pompuan diorang..."eh..itu hotmama ,blogger"...aku bagitau Fiza...ingat nak pegi tegur, tapi macam x sopan kan, orang tengah makan aku nak pegi berjejak kenalan lak...

so aku just pandang2 senyum2 je dengan harapan menunggu timing sesuai untuk bertegur sapa...sekalinye sampai ke sudah...aku segannn so xdela perteguran itu...mintak maaf ye hotmama...kita ni segan sangat tapi dalam hati macam melonjak2 nak tegur...sejak aku jadi blogger nih, dia la first blogger yang aku nampak...so macam excited la skit...hehe..

1 comment:

hOtMaMa said...

tidakkkkkkkkkkkkk..!! mak rasa mcm nak pengsan dng entry ko nih dikkkkkkkkk!!! huhuhuhuhuhu... apsal la ko tak tegur akak dik oiii..! nak malu kehapanyer.. sabar jerk la... mmg tak aci mcm nih, dah nampak tak tegur plak... mcm mana la keadaan mak masa tu ek... dah sah2 la huru hara dng budak kecik sorang tu...hadoiiii.. malu2!!
tu la..semalam kan hujan, sampai rumah dah lewat giler dah sbb jalan jem, nak masak pun tak larat dah... sempat lg tu tido jap, tetiba parut lapar bagai nak giler, dah la we ols satu family demam, so ckp kat hubby, kalau makan sup panas2 best nih, tu yg pg ke ani sup utara tu... selamba bodow jerk kuar dng seluar tido..hahaha...!malu dennnn!