Sila klik ye...thanks

Thursday, October 30, 2008

Aku pun xtau nak letak title apa untuk entry aku ni..

Aku tau aku sangat fussy tapi aku tau bf aku sayanggg aku...kalau ada sesapa yang nak termuntah baca entry aku ni sila la beredar k...nama pun blog aku jadik suka ati aku la nak letak entry ape pun kan...semalam aku balik umah lambat gak, kul8 baru aku on9 YM, habit aku tinggalkan message kat ym walau x chat...(mood time ni agak2 suam...masih merajuk x sudah)

aku: blum blk ke? (dia gtau aku petang tu dia nak g umah akak dia)
myB: br je spai...(sekali dia ada la..)
myB: b nk mandi dulu...

aku: ok....
myB: sayang.. wat pe?
myB: ym ngan adik ke?

aku: kata pegi kajang
myB: dh balik...
myB: bb dh mkn?

aku: makan malam belum lagi...
myB: bile nk mkn?
myB: hr tu bb ckp nk mkn pe... kueh tau cine tu... ape ke name nye ekk...

aku: hor fun cara sebutnye ho fan aku: nape?
aku: nak bawak bb g makan ke?
myB: yaaaaa...ho fan... hoorray.. myB: boleh...
aku: bila? (terus rasa nak ilang majuk)
myB: nk mkn kt mane?
aku: yang halal ada kat oldtown white coffee (tempat lain ada gak kot tp xtau katne)
myB: bb dh mandi lom?
aku: blom
myB: bucuk...nye...
myB: bile bucuk nk mandi nie...
aku: jap lg
myB: dh ler tu... pg mandi dulu...
aku: nak pegi la ni
myB:

x lama lepas tu call aku sebab aku mandi berjam2 x siap...tuan puteri memang ler lambat..banyak sangat step yang kene buat...huhu

xlama dia msg dah on the way..x lama dah sampai..ntah berapa lama dia tunggu aku kat depan lift tu...sorry b...bb tau b x marah kan...

bleh x dia yang letih & ngantuk tu ajak aku tengok movie..adoi la..aku ngikut je...lepas tu skalinye x jadi sebab kat GSC ioi mall xde midnite...then dia bawak g oldtown white coffee@ OTWC...aaa...aku sukerrr......seperti orang lapar diberi makanan (perumpamaan aku wat sendiri ok...yang sangat jelas maksudnye)

sorry la aku xde camera yang bf aku lak memang xdela nak ngamik gambor guna hp dia tu...aku amik hor fun myb amik prawn mee...sedap...tebiat buruk aku suka tukar makanan dgn bf aku...nasib baik la bf aku ni sangat penyabar... tapi kali ni aku x tukar...

disebabkan myb x minum coffee dia order xie mut milk tea...aku rasa2 skit, sedappp...aku sruh myb je abiskan...sepanjang aku kat OTWC tu asyik la accident depan mata...actually bleh dielakkan tapi sikap segelintir driver yang x sabar maka jadi la accident tu...kete reverse langgar keta yang tgh tggu nak masuk parking, bergeser sesama keta...macam2 lagi la x larat nak story...

ok bubye...sekian..

No comments: