Sila klik ye...thanks

Monday, September 22, 2008

Mencari Sampin

Ntah betul ke x aku eja tu...hentam sajalah...

lepas maghrib semalam aku pegi cari USJ dengan Leona...dia nak cari sampin untuk daddy dia...aku pun ikut2 la jugak pilih2...

baju kurung pun banyak yang murah2..tapi aku x beli la..since mom aku dah buatkan 2 pasang...kang marah lak mom aku kalau x pakai baju yang dia buatkan...



Kan nak jadi blogger tegar...even xda camera pun aku paksa leona amik pic aku...bleh ka?

Cantik x samping ni? aku sesaja ja tu feeling2 model jap...akak belakng aku tu tau aku nak posing tp dia buat2 la xnampak..sekali ada jugak dalam pic..xpa la kak..meh masuk blog kita meh...

2 comments:

Intan and The Boys said...

sampin tau...
hehe..
cik kak tu memang saje je nak enter frame.
:)

Mrs. Amie said...

elo,

enter my blog and take ur award ok?>