Sila klik ye...thanks

Saturday, September 13, 2008

Ke Jaring

Tempat berbuka hari ini, restoran Jaring...mesti ramai yang tau di mana lokasinya...

Setelah sekian lama,hari ni myb belikan kuih untuk aku...

walaupun bukan beli di param, aku tetap makan, sedap woo kuih tu,dia suruh aku abiskan...dush..dush...

aku sakit perut hari ni...dalam kul 6pm camtu, gastric la kot apa lagi...

tapi aku tahan jugak..aku pujuk2 perut aku, rugi tau kalau buka posa...

alhamdulillah aku masih bertahan sampai waktunya....

tapi.....selepas berbuka, aku macam keracunan makanan...hampir muntah...

sorry la pada yang tengah makan masa baca entry aku nih...

sekarang aku sedang blur2...tapi ada hati mo makan lagi...

1 comment:

Intan and The Boys said...

ohh..ciannye.
samla kite. perut aisk meragam je.
:(

makan ubat k?