Sila klik ye...thanks

Saturday, September 20, 2008

Buffet

Actually x plan pun nak makan buffet hari ni...

& I dont even know that The Chicken Rice Shop (TCRS) ada buffet Ramadhan...

Asalnye aku g Sg Wang dengan myB...nak cari kasut ler kan...dah pilih sekali aku tetiba x berkenan...boleh???
Aku round masuk semua kedai kasut yang ada brand sampai yang xda brand...smua aku x berkenan...myB macam kecik ati..tapi dia x bising2...sorry B...

Sebab dah xtau nak g mana, kitorang decided balik je la kan, kitorang naik monorel so mesti la patah balik ke KL Sentral...kat sana la tejumpa TCRS...orang punye la ramai..sekali myB dapat table & aku nampak kat receipt tu...'buffet'...huh?

Dah namanya buffet mesti la amik selagi boleh kan...semua lauk ada, kerabu mangga, ikan masak asam, kari ayam, ayam percik, kailan, taugeh,semua jenis ayam ada...

desert lak ada buah2an la, & bubur apa ntah aku x amik sebab perut dah ketat, tp myB kata bubur ayam...huh bubur lambuk kot...owh..kalau ke sana jgn lupa minum lai chi kang..wah memang sedap gilos!!! aku byk amik longannya...

sangat berbaloi sebab sorang RM20.00 shj...compare amik combo set pun still berbaloi sebab bleh amik smua lauk...alhamdulillah xda pembaziran...semua sedap & selamat ku telan...

sayangnya aku kan xda hp...so no pic la...

2 comments:

Mulan said...

harus nak cuba ni.. baru jumpa ur blog.. wah.. best la pulak.. hiks..

Anonymous said...

yeker de bufet?? cm x cayoo jek..skang ni still ade lg ker??