Sila klik ye...thanks

Thursday, August 21, 2008

Morning Phone Call

So lazy to work...the weather make me sleepy... ;p

MyB call me this morning while I'm sleeping....

Huargh...morning2 call me, when the alarm is not not yet buzzing...

Yelah kan...dah 3 hari dia tido saja d umah...semalam aku call bpuluh kali, no respon...

Dia msg aku, konon mo tengok bunga api d putrajaya...huh..dalam mimpinya...

********************************************

Bila sampai office, boss aku blum ada, biasa la kan, boss...

Sekali dia datang, wargh...semua cabinet dia ubah...

Aku sentap sebab dia suka ati tarik cabinet sana sini, printer pun not function...

Modem pun off sebab dia x tengok cable yang bersambung sana sini...

kaedahnya, aku la jugak yang kena cari punca prob itu...

Aku baru lepas lunch, yg x sedap tapi mahal...

Banyak cakap pulak, patut aku bersyukur, itu la rezeki hari ni.....(macam la aku masak sedap ;p)


No comments: