Sila klik ye...thanks

Tuesday, August 26, 2008

Bihun Sup Utara

Malam tadi aku kuar makan dengan myB lepas dia balik keja, nasib baik x ujan...sebab awal2 myB sudah cakap kalau hujan dia x jadi datang...

Sebelum tu aku pegi Tesco konon mo duplicate house keys untuk Fiza but then kedai kunci tu sudah pindah ntah ke mana...xda notice apa2 pun...Fiza balik keja & tunggu aku di Tesco...

Kami tapau KFC saja...untuk Leona sebenarnya sebab dia yang teringin makan...tapi Fiza pun tapau juga....tiba2 aku pun teringin makan KFC tapi sebab sudah janji mo makan sup dengan myB...

Actually aku sudah lama mo makan mihun sup tapi ada saja halangan...huhu...halangan katanya...macam la ada problem besar...huhu

Ada lagi yang aku mo makan sangat...Big Apple Donut...Kenny Roger's Roasters... ;p

Harus la makan sebelum puasa...nanti teringat2 pulak kan... ;p


1 comment:

Diana Ishak said...

selamat berpuasa Bee.
Sorry ye kalau ada salah silap, terkasar bahse.