Sila klik ye...thanks

Tuesday, August 12, 2008

2nd DAY

Yeah..today is 2nd day...fasting on the other month, either than ramadhan make me more tired...hehe..bcoz it's more challenging ...

Hari ni aku rasa letih sangat..maybe sebab banyak sangat keja yang aku kena siapkan sambil mengejar dateline...sangat stress aku rasa..tensionnn...

Balik tadi lepas berbuka aku terbaring & terlelap....sampaikan Leona yang kuar masuk bilik aku pun aku x perasan...sebab aku sudah mimpi maybe la...

tiba2 aku dengar bunyi..owh..cepatnya bunyi alarm tiba2 sudah pagi..eh..kenapa alarm ada keluar nama myB d hp? & aku dengar suara myB...nasib baik aku cepat sedar...even masa mula2 suara aku macam mumbling saja...

Itu myB sruh stop fasting bcoz I'm not feeling well...he said my voice like I'm fever... no la...just my nose was blocking that's why my voice weird like that....

MyB masih d opis..blum balik lagi..aku mengadu macam2...terutama keja aku...aku mahu cari keja lain...yang lebih selesa & tidak memberi kadar tension yg terlalu tinggi...

Tomorrow see la how...huhu...chayo..chayo...Semoga hari esok lebih baik...

No comments: