Sila klik ye...thanks

Friday, June 20, 2008

Buat Baik Berpada2..


Aku bukan nak kata aku ni baik sgt tp aku sekadar membantu org lain yg memerlukan...tapi bila kita menyedari org yg kita tolong tu sebenarnye tikam kita dr belakang, pertolongan itu akan menjadi beban pada kita...kita pun akan rasa x ikhlas nak tolong...(mcm pengakuan je)

Krisis harga minyak masih hebat diperkatakan...kesannya sgt besar pada aku sampai aku terpaksa mengurangkan AKTIVITI UKUR JALAN yg menjadi hobi aku sblm ni...tau la crita pasal harga minyak ni dah basi tapi kesannye baru je pada aku...

Al-kisah seorang makcik yg agak baik dgn aku..officemate merangkap kawan bau bacang..perghhh...tu dah menampakkan AURA KEMARAHAN aku...nak gtau la aku dah hilang rasa kawan dgn dorg nih...sblm ni x terasa sgt bila dia mintak tlg ambil kat umah time nak g keje or kdg tumpang aku time balik keje..even dok agak dekat je dgn umah aku tp jalan ktorg x sehala ok...

Aku ni jenis x sampai hati punye org...even org dah buat mcm2 kat aku pun, aku masih still bleh tolong...atas dasar kemanusiaan...yang female tu xpe la kot lgpun dia tgh pregn br brp bulan je...tp agak baik sbb dia pandai BALAS BUDI walaupun aku x penah mintak...

Yg sorang lg male..mmg xreti bahasa...selalunya time aku g thumb print time tu la dia sibuk2 gak kelam kabut nak numpang aku...aku pun xtau nak ckp dah..aku tau kdg dorg 'terbaca' la blog aku nih even aku x add dorg dlm list aku..so pepaham sendri la ye...

No comments: