Sila klik ye...thanks

Thursday, May 29, 2008

Kene marah?

mata kecik dia ni la yg bleh watkan aku 'takuttt'...larikkkks

Hari ni balik keje, officemate aku ajak tumpang keta dia. aku ok je..sementelah xde keta ni..tgh aku dok melangut tu..myB call aku...td kat office aku msg dia nak mintak tolong antar g pudu..kan aku nak g batu pahat..ex-housemate aku kawen 31May2008...

myB : smekom...bb wat pe tu? sok nak g kul brp?
aku : wsalam..bb xde wat pe..kat umah ni je...
myB : sok nak g kul brp? tiket dah beli? hadiah dah beli?
aku : sok lps keje la terus gerak g pudu..tp bb blom beli hadiah lg ni..
myB : ape ni semua last minute..susah2 xyah pegi la..rapat ke dgn kawan bb tu? patutnye bb prepair la awal2..ni smua x siap lagi..(bebel myB panjang lebar, dgn suara yg bleh membuatkan aku meleh air mata..uhuk..)
aku : Atie tu kawan bb la..ex-housemate..rapat dgn family dia, adik bradik dia..time dia tunang pun x dpt pegi ni kalau x pegi time dia kawen x elok la..
myB : ha..esok tgk la camne...nanti b amik bb lps keje...
aku : ok..(then aku tmenung then..xleh jadi nih..aku mesti call mama)

aku call mama x dapat..aduh..kengkadang line kat umah nenek aku tu x clear..so tpaksa mendial beberapa kali..aku sekadar nak luahkan perasaan aku je..bukan nak mengada.. ;-p

ini mama aku..tapi ktorg panggil mom ..dont ask coz i oso dunno..miss my mom..

aku : mom...(ktorg pggl mama ktorg ni mom sbb singkatan mama kot..haha..dah lupa historynye)
mama : nape ni? sihat ke? dah makan?
aku : blom lagi...td 'myB' call..dia membebel lak..mana la akak ada masa nak beli tiket nak beli hadiah bagai..dia tu ntah apa2 nak marah...xnak dia la camni..
mama :eh..jgn camtu...maybe dia letih kan baru balik keje..kan dia tu jenis x suka fikir bende remeh bukan apa tu...(ye myB ada backup baik punye..suka la tu)

lps aku story mory dgn mama aku pun ngundur diri..sbb tetiba rasa lapar yg amat...aku pun gtau mama aku start cuti next week nak spend time dgn parents aku..dgr suara mama, aku tau mama happy...

No comments: