Sila klik ye...thanks
Wednesday, August 11, 2010
Ramadhan Al-Mubarak
Selamat Hari Lahir Bapak...ye, aku panggil bapa aku, bapak...
Dapat wish pun ok la kan...insyaAllah nanti bleh jumpa bila bapak & mak aku balik K.Selangor...time tu bleh la celeb2 ke bagi present ke...
Ramadhan tahun ni sangat seronok sebab ada hubby, ada future baby, ada macam2 lagi....
semoga Ramadhan ini memberi keberkatan pada kita semua...amin.
Monday, August 2, 2010
Happy Birthday To You...
Happy Birthday To You...
Happy Birthday To my Hubby...
Happy Birthday To You
Selamat Hari Lahir...
Selamat Hari Lahir...
Selamat Hari Lahir en.Uddin...
Selamat Hari Lahir...
Isnin minggu lepas birthday en.Uddin...
nasib baik ahad tu dia keja, so sempat la aku rushing ke Jusco...bukan apa, aku xde masa bersendirian, x surprise la kalau beli hadiah depan dia kan...
beli hadiah birthday merangkap baju raya, bleh?
dia balik keje ahad tu terus aku suruh try dengan tag2 nye sekali...sebab kalau size besar sangat bleh la tukar...alhamdulillah ngam2 je kat badan dia...yang paling penting en.Uddin suka dengan hadiah yang x seberapa tu...
disebabkan aku bagi hadiah in advanced 1 hari, malamnye, bleh plak dia tanya, nape belikan baju untuk dia...so aku cakap la,"kan esok birthday u, tu la present nye"....dia sengih2 je cakap thanks...
esoknye kitorang g Kenny Rogers Taman Equine...celeb besday boy ler...nak beli kek macam x perlu je, sebab en.Uddin ni x suka makan icing cake...so belanja makan lagi bagus...
Sunday, January 17, 2010
Adam Zikr & Aina
majlis tu petang so lepas balik keje baru kitorang g...
majlis meriah la walaupun birthday adalah budak kecik umo setahun & 12 tahun...biasa la dah kumpul ramai2 sedara mara mesti la meriah kan....
X ingat dah kat mane diorang tempah cupcakes ni tapi rasa dia ok, x muak....lagipun choc cake yang digunakan adalah sedap....sekarang ni kan ramai orang suka cupcakes compare to icing cake yang biasa tu...macam kat umah aku, kalau beli kek sebijik 1kg pun makan taun nak abis...
Wednesday, September 2, 2009
Happy Birthday To Me!!!
*Apa perasaan anda jika pasangan anda tidak mengingati hari lahir anda? Sila tinggalkan komen di ruangan comment...
Nasib baik hati aku agak terubat bila parents, siblings & beberapa orang teman rapat mengingati birthday aku...pedulik la apa orang nak kata, tapi bagi aku, sekadar mengingati & wish pun memadai daripada x ingat langsung!!! sentap mak noksss!!!
Apa2 pun poem di bawah ni di emailkan pada aku pagi tadi...dari adik aku, siti Soleha...aku baca nangis2 sampai bengkak mata aku pegi office...bukan setakat baca poem ni tapiii...T_T...speechless...
Its such a precious
When ur finally born
it is hillarious
To see ur grown
but it isnt that delicious
That now ur gone
Our love is like a gold,
It can never be sold,
our father is turn up bald
Loving with love he never told…
Mother’s love is a potion,
Gave us strength to achieve our mission,
She will always watch 4our motion,
In order to mould her children…
Sometimes sibling went too far,
And leave in ur heart a deep of scar,
How much we hurt u so far,
Ur remain as our star…
Our love to you beyond the world,
We spread the love n pray 2 god,
Hope ur life protected by the lord,
In any situation u always ford…
Ten years passed by,
We always been try,
To Celebrate ur b’day,
In this house someday…
Perhaps time doesn’t allow,
N it doesnt seem wana slow,
To us spent the time more,
we’re separate in the different shore..
Ur leave too early,
N we’re not ready,
to live separately,
but its happened already…
I hope ur listening,
What am I talking,
All this while I’m typing,
I really felt ur missing…
U’ve lonely on ur b’day,
Nothing I can do anyway,
I just can say in silent way,
My lovely sister hapy b’day..
Perhaps our chapter has change,
But it isn’t time to the end,
I will keep our memory in my cage,
Will never disappear till aged…
Thank you for all u have given,
On ur b’day this is a simple give,
I really seek for ur forgiven,
May our love will always live…
Aku bersyukur kerana pada hari lahirku hari ini, aku masih dapat bernafas dan hidup diatas bumi-NYA...amin...
*but why u forgot my birthday? why? why? why?